BASF i B2B Cosmetics rozpoczynają współpracę

Podziel się:
Facebooktwitterlinkedinmail

Spółki BASF i B2B Cosmetics ogłosiły nawiązanie wyłącznej, długoterminowej i strategicznej współpracy partnerskiej w dziedzinie personalizowanych produktów do pielęgnacji i higieny osobistej. Obejmuje ona m.in. strategiczną inwestycję BASF w B2B Cosmetics.

Francuska spółka B2B Cosmetics wnosi unikalny system personalizacji sprzedawany pod nazwą „Emuage technology” (technologia Emuage). BASF wnosi fachową wiedzę w zakresie rozwiązań z zakresu produktów do pielęgnacji i higieny osobistej.

Personalizacja produktów do pielęgnacji i higieny osobistej stanowi jeden z najważniejszych globalnych trendów. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu, konieczne jest połączenie interdyscyplinarnego know-how. BASF i B2B Cosmetics wspólnie zamierzają wykorzystać ich specjalistyczną wiedzę, aby wprowadzić tę innowacyjną technologię na rynek.

Technologia Emuage umożliwia użytkownikom tworzenie własnych, spersonalizowanych produktów do pielęgnacji i higieny osobistej poprzez prosty wybór kapsułek, umieszczenie ich w maszynie i odbiór produktu końcowego – na przykład kosmetyku do włosów, do opalania czy do pielęgnacji skóry.

Niedawno za technologię Emuage spółka B2B Cosmetics drugi rok z rzędu otrzymała nagrodę „Innovation Award” podczas targów CES (Consumer Technology Association) w Las Vegas.

W BASF czujemy się zaszczyceni, mogąc podjąć współpracę z B2B Cosmetics — mówi Robert Parker, szef New Business Development w Care Chemicals, BASF. — W najbliższych miesiącach będziemy współpracować z B2B Cosmetics nad dalszym wykorzystaniem tej unikalnej technologii. Spodziewamy się, że relacje partnerskie umożliwią nam wsparcie przemysłu poprzez nowe podejście do spersonalizowanych produktów do pielęgnacji i higieny osobistej.

B2B Cosmetics skorzysta z doświadczeń BASF i z najnowszych osiągnięć w zakresie składników produktów do pielęgnacji i higieny osobistej. Ta współpraca pozwoli nam dopracować i skomercjalizować technologię i oprzyrządowanie — mówi Gregoire Tutenuit, Dyrektor generalny B2B Cosmetics.

B2B Cosmetics i BASF zamierzają wprowadzić technologię na rynki poszczególnych krajów etapami jeszcze w 2019 r.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.