Plastigo Adam Szubert
Adam Szubert, Dyrektor Generalny Asten Group. Fot. Asten Group (Plastigo)

Działalność branży w czasach pandemii koronawirusa: co w Plastigo?

Podziel się:
Facebooktwitterlinkedinmail

Asten Group, do której należy Marka Plastigo, dostosowuje swoje działania do sytuacji. W trudnych czasach procentuje kultura organizacyjna firmy i zgrany, wieloletni zespół.

Jak zapewnia Adam Szubert, Dyrektor Generalny Asten Group, w obecnym trudnym dla wszystkich okresie, działania firmy zostały również dostosowane do sytuacji. Należą do nich przede wszystkim: praca zdalna, dyżury, możliwie najmniejsza ilość osób w biurach, magazynach oraz tylko pilne wyjazdy do Klientów. Asten Group zapewnia swoim pracownikom nielimitowane środki ochrony osobistej, takie jak żele czy maseczki. Jak zauważa Adam Szubert, to w zasadzie jest standard dla wszystkich odpowiedzialnych Organizacji.

Jednak najistotniejsze jest coś innego – podkreśla Dyrektor Generalny Asten Group. – Nasz Zespół, złożony w dużej mierze z wykwalifikowanych i wieloletnich pracowników, którzy się dobrze znają i mają wypracowane schematy współpracy, jest w stanie zapewnić należytą jakość pracy i obsługi Klientów. W takich sytuacjach można jeszcze lepiej docenić kulturę organizacyjną Firmy i wypracowany poprzez lata partnerski rodzaj kooperacji.

Ważne jest również, że firma ma zabezpieczone stany magazynowe maszyn, urządzeń oraz części zamiennych na najbliższe miesiące. Wszystkie wysyłki i dostawy Asten Group realizuje więc na bieżąco.

Dzięki temu nasi Klienci są bezpieczni i pewni – mówi Adam Szubert. – Dla naszych Klientów świadczymy telefoniczne porady serwisowe czy laboratoryjne. Jak każdego roku oferujemy możliwość zakupu tańszych, outletowych urządzeń oraz różne, elastyczne opcje finansowe. Czy sami skorzystamy z pomocy? Niestety w bardzo ograniczonym stopniu. Rozwiązanie zaoferowane poprzez Rząd, a w zasadzie ich kryteria i struktura nie są dostosowane do Firm takich jak AstenGroup (Plastigo). Radzimy sobie sami, kierując się racjonalną polityką handlową. Na nasze szczęście pierwszy kwartał tego roku udało nam się zakończyć z bardzo dobrym wynikiem finansowym.

Rzeczywiście, spółka zanotowała o 10% lepszy przychód niż w pierwszym kwartale 2019 roku. To pozwala firmie na zabezpieczenie wszystkich bieżących zobowiązań finansowych oraz – jak podkreśla Adam Szubert – całego naszego Kapitału Ludzkiego.

Chcemy działać w taki sposób, aby ochronić nasz obecny dorobek, czyli Zespoły oraz ich know–how, które jest doceniane przez Klientów – zapewnia Adam Szubert. – Zbudowanie silnej, dobrej kultury organizacyjnej trwa latami i nie jest możliwe do skopiowania, dlatego naszym celem jest zminimalizowanie strat w tym obszarze, a co z tym idzie w żaden sposób nie planujemy obecnie redukcji zatrudnienia. To będzie również dodatkowy dowód na sposób naszego myślenia oraz wartości, które są dla nas ważne… Chcemy i będziemy w tym czasie w miarę możliwości solidarni. Patrząc w przyszłość – uważamy, że po trwającym obecnie kryzysie wiele aspektów i realiów rynkowych ulegnie zasadniczym zmianom. Zmieni się charakterystyka sprzedaży, zmienią się sposoby i łańcuchy dostaw oraz wiele innych kwestii, których słabość obecna sytuacja obnażyła w pełni. Dlatego będziemy gotowi do współpracy w nowych okolicznościach i na nowych zasadach – podkreśla Dyrektor Generalny Asten Group.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.